fredag 13 januari 2012

Man kan ju inte bara sticka....

Ibland måste man ju också läsa lite . Paket från Adlibris. Felicia försvann- den har ni väll knappast missat ?
Arvtagaren- jaja jag är ett hopplöst Eragonfan och sist men inte minst del tolv i seruen Wheel of Times, Robert Jordans superserie som på svenska kommit i inte mindre än 24 (!!) delar eftersom man valt att ge ut varje bok i två på svenska. Ska se om det äntligen blir ett slut för Rand al'Thor och hans Egwene...
På stickorna finns en liten grön filt till "Lilleman" förhoppningsvis kommer den matcha vagnen- men man vet aldrig hur det blir innan det är klart.
Trevlig helg på er !

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Det är enkelt att följa tantkoftas mönster, de kan jag varmt rekommendera.
    Jag hoppas på att få en del små knep ifrån henne.
    Häls Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. NU blev jag mer sugen :-) Jaa, det är väll dags att ta tag i det projektet efter min Gratitude.

      Radera
  2. Lyssnar en hel del.... Men inga av dessa ringen nån klocka.... förutom anna wahlgrens dotter och de är inget för mig.....

    SvaraRadera
  3. Härligt att varva stickning med läsning! Cool Hobbe med!

    SvaraRadera