tisdag 17 januari 2012

Gratitude

Här kommer en bild på min Gratitude. Jag tycker att det är kul att se vilken skillnad det är från de första löven till de som jag gjorde häromdagen. Lyckad träningsbit måste jag säga. Mönstret är lätt nu när man kommit in i varven. Jag konstaterar att jag inte gillar färgen så jag kommer repa upp alltihop och börja om med ett blått garn istället. Jag har ett fint blått stepsgarn som ligger och aldrig kommer bli några sockor jag tror det kommer bli perfekt. Sonen kom precis hem från skolan och lilleman sover ute i vagnen så vi har en riktigt mysstund :-)

Sticka lugnt ;-)


2 kommentarer:

  1. Hej! Trevlig blogg du har :)
    Man hittar många nya trevliga bloggar att läsa genom online stickcaféet, kul.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Vill åxå börja på en.... Men jag ska inte börja på nått nytt förrän jag gjort nått klart!!!!

    SvaraRadera