söndag 30 juni 2013

Vanish

jo förutom allt annat som vi hittar på i den här familjen så är vi också med i Buzzador. Det betyder att vi testar produkter för olika företag och buzzar om dem. Dvs sprider gratisprover bland våra vänner ;-) Uppskattat och kul. Just nu testar vi Vanish. Har aldrig testat det förut och var lite skeptisk.
Första dagen när jag hade fått hem pakete hände följande.
Liten hade vattenkrig med pappa och fick gräsfläckar på sina beiga shorts plus att den röda t-shirten av någon anledning färgade av sig, vilket den aldrig gjort förut.
På kvällen grillade vi och när vi skulle äta välte jag ett rödvinsgla- kvällens första, över mitt nya linne och mina shorts.
Vi bytte lakan för äldsta sonen blödde näsblod och det böev en rejäl fläck :-(

Gissa om vi testade vanish den dagen ;-)

Alla fläckar gick bort...även det röda som färgat på t-shirten.
Inte vet jag hur de gör men vanish fungerar verkligen.

Nu ska vi fläcka ner lite mer ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar