lördag 26 maj 2012

Soliga dagar

Mannen åkte till Umeå för att gå på herrmiddag, föräldrarna åkte söderut för att åka båttur med mostrarna, själv är jag hemma med 3 hundar (varav en krasslig och två pigga) och 3 barn (varav en febrig och två spralliga). Vi har haft en supermysig dag med pyssel och brännbollsspel och hundpromenader. Vädret är ju så ljuvligt :-D
Pysslat lite i trädgården vilket egentligen betyder att jag gått runt och tittat på allt arbete som behöver göras ;-) Såg att jag lyckats rensa bort minst en av mina Magnusplantor som jag glömt att jag flyttat :( Hittade igen en på det gamla stället och den får väll också flytta så fort den växt till sig så jag ser den ordentligt. Sen får jag nog göra en skylt så jag kommer ihåg vart de växer nästa vår.  Imorgon ska jag nog gräva bort gräset på botten av växthuset så jag kan lägga sand och sten. OM jag orkar, annars tänker jag nog bara fortsätta njuta av vädret och familjen ...
/ sticka lugnt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar