fredag 27 april 2012

Hemlis 8

Efter en vecka där familjemedlemmar legat i feber om varandra var det så kul att hitta ett litet paket i brevlådan idag när jag tog promenad med liten :-)
Chokladen har jag redan smaskat på och garnet kommer bli fina sockor till mig själv. Jag har inte testat det förut men jag gillar några av Reggias andra garner så det blir nog perfekt.
I paketet fanns också stickmarkörer som min hemlis gjort själv, det var en riktig lyx. Jag måste prova göra det någon gång. Som ni ser fanns det annat också ;-)
Tack så mycket!
Jag har försökt gissa vem det är också- som är min hemlis och jag har skrivit en fråga på en blogg som jag tror kan vara hennes. Vi får se o m jag har rätt...det vore i så fall första gången jag gissat rätt:-)
Nu ska jag sticka vidare på mitt UFO

/ Sticka lugnt

3 kommentarer:

  1. Du gissade rätt! Kul att du gillade paketet. :)

    SvaraRadera
  2. Drar vidare ttill entomtastankar.wordpress.com

    SvaraRadera