torsdag 5 januari 2012

Betar av min "göra klart" lista


Har stickat klart hundens LBK tröja...jaa vad ska man säga. Snett och vint men barnen är nöjda och hunden kan följa med på match nästa vecka ;-) Svante har som vanligt svårt att sitta stilla när det ska fotograferas och det här är det bästa kortet jag lyckats knäppa hittills.
Betar av min "göra klart innan jag startar nåt nytt" lista. Om det går bra vet jag inte. Har två tröjor kvar och till den ena behöver jag helt klart mer garn. Men har också en massa garn till övers som jag behöver göra något av. Vi får väll se hur länge jag kan hålla mig innan jag startar på pippi tröjan till liten, 2 timmar kanske? det är ju faktiskt stickcafé på Facebook ikväll *ler*

3 kommentarer:

  1. "Beta av" är inte min paradgren!!!!!

    SvaraRadera
  2. nää inte min heller jag är mer en starta så många projekt som möjligt tjej ;-)

    SvaraRadera
  3. Vilken rolig hundtröja! Nu slipper han ju frysa!

    SvaraRadera